expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Qui som?

L’AMPA és una associació sense ànim de lucre formada pels pares i mares i tutors legals dels alumnes del centre que en siguin socis.
Són òrgans de govern de l’associació, l’Assemblea General i la Junta Directiva.
Per desenvolupar l’article 36 dels Estatuts del AMPA, provocar una major implicació dels pares en les activitats educatives, facilitar la transmissió d’informació i fer partícips a un major nombre de famílies de la vida escolar es va aprovar un projecte de delegats d’aula que pretén incorporar les idees de la resta de la comunitat educativa i aconseguir una eina per potenciar les relacions interpersonals entre els diferents membres de la comunitat educativa, respectant en tot moment les característiques i competències de cadascun.
Els membres de la Junta directiva de l’AMPA El Bruc pel curs 2010-2011 són:

President
José Alcón Martín

Vicepresidenta
Penélope Muñoz Díaz


Secretària
Elena Holgado

Casals i extraescolars
Blanca Falgà

Tresorera
Eva Codina


Comision de fiestas
 Mª José Palomas
 Penélope Muñoz Díaz

SEA- Secció Esportiva AMPA

 Marta Molina

Vestuari
 Marta Molina

Vocals

Carme Pino Tirado
Maite Roig Costa


FINALITAT
Són fins d’aquesta associació d’acord amb els seus estatuts:
a) Fomentar la participació dels pares, mares i tutors legals la comunitat educativa d’aquest centre per ajudar a aconseguir la millor qualitat de l’ensenyament per als seus fills i filles, així com també una formació i educació global inspirada en els principis de l’esforç personal, de foment dels valors humans, de la tolerància, de la solidaritat, de la democràcia, de la millora de la salut pública i personal i del medi ambient, i del respecte a les normes de convivència de la nostra societat.
b) Promoure la intervenció dels pares, mares i tutors legals en el control i la gestió del centre i, amb aquesta finalitat, proposar candidats al consell escolar del mateix en representació de tots els pares, mares i tutors legals seus.
c) Donar suport i assistència als pares, mares i tutors membres de l’associació i, en general, a tots els components de la comunitat escolar, i als seus òrgans de govern i de participació, en tot allò convenient per a l’educació dels seus fills/filles o pupils.
d) Col•laborar en les activitats educatives del centre, escoltant i informant al seu consell escolar pel que fa a criteris per a la participació en activitats culturals, esportives i recreatives, així com en les accions assistencials i de serveis que es puguin prestar.
e) Presentar i proposar al consell escolar programes d’activitats complementàries, visites, viatges, menjadors, colònies, etc., així com participar en la seva realització.
f) Programar i realitzar activitats pròpies de l’associació, especialment les extraescolars adreçades als i a les alumnes, així com organitzar l’adquisició col•lectiva i, si cal, la distribució dels mitjans necessaris per a l’educació que estiguin a càrrec dels pares/mares, sense perjudici de continuar exigint la total gratuïtat de l’ensenyament, especialment de l’obligatori.
g) Promoure la pràctica d’esports, tant per als associats de l’associació com per als seus fills/es, constituint equips esportius, i participant en aquelles competicions adequades per a la seva edat i el seu nivell tecnicoesportiu.
h) Informar als membres de l’associació de les activitats i afers d’aquesta, i dels del centre, impulsant el ple exercici dels drets i el compliment dels deures.
i) Fer de nexe entre el centre d’ensenyament i el seu entorn, facilitant la col•laboració d’aquell en l’àmbit social, cultural, econòmic i laboral.
j) Realitzar activitats culturals i de formació de pares-mares-tutors, organitzar-ne també d’altres de tipus esportiu i recreatiu per a l’esbarjo dels associats i dels seus fills/es.
k) D’altres anàlogues i que s’emmarquin dintre la normativa vigent en matèria educativa i d’ensenyament que redundin en una major sensibilitat dels seus membres per l’educació en general, i per la vida escolar del centre en particular.